bars

BLØF geeft op zaterdag 28 november 2026 wederom grote ‘BLØF & Vrienden’ concerten in Rotterdam Ahoy. De band speelt hun grootste hits, bijgestaan door een verzameling muzikale vrienden.

De band heeft er zin in: “BLØF & Vrienden in Ahoy is een traditie geworden waar we ieder jaar enorm naar uitkijken! Samen met onze muzikale vrienden én het leukste publiek durven we sowieso te beloven dat we er ook in 2026 weer een topavond van gaan maken.”

Kaarten voor BLØF & Vrienden 2026 gaan op vrijdag 7 november 2025 in de verkoop.

ZA 28 NOV 2026

19:00 uur – deuren open
20:00 uur – BLØF & Vrienden
22:30 uur – verwacht einde concert

(Tijdschema onder voorbehoud van wijzigingen)

Tickets →

Plattegrond

INFORMATIE

ROTTERDAM AHOY

Adres: Ahoyweg 10, 3084 BA Rotterdam

PRIJZEN

VLOER
• Staanplaats Dichterbij Dan Ooit (vooraan): €76,95
• Staanplaats Regulier: €69,95
• Zitplaats Tribune: €76,95

1e RING
• Zitplaats 1e Ring Goud: €76,95
• Zitplaats 1e Ring Zilver: €70,95
• Staanplaats 1e Ring: €69,95

2e RING
• Zitplaats 2e Ring Goud: €62,95
• Zitplaats 2e Ring Zilver: €57,95
• Zitplaats 2e Ring Brons: €54,95

MINDERVALIDEN
• Rolstoelplatform: €69,95 (zowel de mindervalide als begeleider hebben ieder een mindervalidenticket nodig)

BESTELINFORMATIE

Alle ticketprijzen zijn incl. €4,95 servicekosten per concertkaart. Er kan via iDeal, creditcard, Paypal en Bancontact afgerekend worden. Maximaal 10 tickets per bestelling. Mindervalidenkaarten maximaal 2 tickets per bestelling.

MOBIELE TICKETS

De tickets worden uitsluitend verkocht via Paylogic/SeeTickets. De barcodes van de tickets worden vanaf de maandag voor het concert zichtbaar in het besteloverzicht.

TICKET DOORVERKOPEN?

De tickets voor deze concerten zijn Mobile Only. Tickets doorverkopen kan daarom alleen via het officiële Resale Platform. Deze zal in aanloop naar de concerten online beschikbaar worden.

VRAAG OVER TICKETS?

Met vragen over tickets kun je terecht bij Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

ANDERE VRAAG?

Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@agentsafterall.nl.

VEELGESTELDE VRAGEN

Tickets via Paylogic

De tickets worden uitsluitend verkocht via Paylogic. Voor deze concerten zijn alle tickets Mobile Only. Met vragen over tickets kan je daar terecht. Paylogic is te bereiken via customerservice.paylogic.nl.

Koop alleen bij Paylogic

Deze website (www.blof.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor deze concerten. De kaartverkoop wordt uitgevoerd door Paylogic.

Voor tickets die niet via www.racoon.nl gekocht zijn, kunnen wij geen enkele garantie geven op de geldigheid ervan. Hiervoor verwijzen we je naar de website waar je de ticket heeft gekocht.

Koop alleen bij/via Paylogic

Deze website (www.blof.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor dit concert. De kaartverkoop wordt uitgevoerd door GUTS.

Veel mensen zijn er niet van op de hoogte dat er naast officiële online verkooppunten ook veel websites zijn die tickets opkopen en doorverkopen met als doel het maken van winst. Je betaalt via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een ticket dan de oorspronkelijke prijs. Soms anderhalf tot drie keer meer dan de oorspronkelijke prijs.

Ook blijkt dat niet alle kaarten toegang geven tot het evenement omdat hetzelfde ticket aan meerdere personen is doorverkocht. Dit doorverkopen gebeurt zonder toestemming van de organisator. Dus koop alleen je tickets via deze website www.blof.com zodat je niet teveel betaalt én zeker weet dat je het evenement ook binnenkomt.

Voor tickets die niet via www.blof.nl gekocht zijn, kunnen wij geen enkele garantie geven op de geldigheid ervan. Hiervoor verwijzen we je naar de website waar je de ticket heeft gekocht.

E-tickets zijn vanaf de maandag voor de show beschikbaar

Let op: alle tickets zijn Mobile Only. De barcodes zijn vanaf de maandag voor het concert beschikbaar. Geen ticketlink ontvangen? Vraag hier een nieuwe aan →

Waar kan ik mijn gekochte tickets vinden?

In de bevestigingsmail vind je een link naar de online omgeving waar je je bestelling kan inzien, beheren en (vanaf de maandag voor de show) de barcodes van kan zien.

Ben je de bevestigingsmail kwijt? Geen probleem! Via deze link kan je een nieuwe link opvragen.

Met vragen over tickets kan je terecht bij Paylogic. Zij zijn te bereiken via customerservice.paylogic.nl.

Let op: De e-tickets worden vanaf de maandag voor de show beschikbaar.

Ik ben de toegang / bevestigingsmail kwijt

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Controleer allereerst je spam-box, het kan gebeuren dat onze e-mail hierin terecht is gekomen. Of het kan zijn dat je een spelfout hebt gemaakt in je e-mailadres.

Neem hiervoor contact op met Paylogic. Zij zijn te bereiken via customerservice.paylogic.nl.

Mijn e-mailadres is veranderd. Hoe kom ik bij mijn tickets?

Je kan jouw e-mailadres bij Paylogic aanpassen met behulp van de betalingsreferentie van de ticketbestelling. Klik hier voor meer informatie en het invulformulier.

Hoe personaliseer ik mijn kaarten?

Dit kan via de My Order-omgeving.

  • Klik onderaan de bevestigingsmail van je bestelling op de button om naar je bestelling te gaan.
  • Je komt nu op de pagina van je bestelling.
  • Kies voor ‘Tickets toewijzen’.

Je hebt nu twee opties:

  • ‘Claim ticket voor jezelf’ om een ticket op je eigen naam te zetten.
  • ‘Naar vriend versturen’ als je een ticket op iemand anders naam wilt zetten.

Kan ik de naam op een ticket wijzigen?

Geen probleem. Dit kan ook nog op de concertdag. Voor concertkaarten die al gepersonaliseerd zijn, kun je een naamswijziging doorvoeren.

Hoe werkt dit?

  • Klik onderaan de bevestigingsmail van je bestelling op de button om naar je bestelling te gaan.
  • Je komt nu op de pagina van je bestelling.
  • Kies in het menu kiezen voor ‘Meer acties’ en ‘Naamswijziging’.
  • Selecteer het juiste ticket (gaat automatisch als je maar één ticket hebt).
  • Vul de gevraagde gegevens in en selecteer de juiste betaalmethode.
  • Rond de Naamswijziging af door te betalen.

Houd er rekening mee dat voor het aanpassen een kleine fee per ticket in rekening wordt gebracht.

Ik kan niet meer naar het concert. Wat nu?

De tickets voor deze concerten zijn Mobile Only. Tickets doorverkopen kan daarom alleen via het officiële Resale Platform. Deze zal in aanloop naar de concerten online beschikbaar worden.

Is er een Resale Platform?

Deze zal in aanloop naar de concerten online beschikbaar worden. De tickets voor deze concerten zijn Mobile Only. Tickets doorverkopen kan daarom alleen via het officiële Resale Platform.

Ik wil meer dan 10 tickets bestellen

Wil je meer dan 10 staanplaatsen bestellen? Bestel het gewenste aantal tickets dan in meerdere losse bestellingen.

Wil je meer dan 10 zitplaatsen (naast elkaar) bestellen? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

Verkopen jullie concertkaarten aan de deur?

Nee, er zullen geen concertkaarten aan de deur verkocht worden. Voor deze concerten zijn alle tickets Mobile Only. Verkoop is uitsluitend online.

Hoe kan ik mijn tickets laten scannen?

Voor deze concerten zijn alle tickets Mobile Only en kunnen vanaf een mobiele telefoon gescand worden. Het is de verantwoordelijkheid van de bezoeker dat de telefoon genoeg batterij-capaciteit heeft om de barcode(s) bij de deur te kunnen laten zien.

Bereikbaarheid Rotterdam Ahoy

De show vindt plaats in Rotterdam Ahoy. We raden aan met het openbaar vervoer naar de show te komen, met het openbaar vervoer (metro en bussen) stap je namelijk praktisch voor de hoofdingang (vijf minuten lopen) uit bij halte Zuidplein.

OPENBAAR VERVOER
Kijk voor dienstregelingen op de websites van de Nederlandse Spoorwegen: www.ns.nl, de RET: www.ret.nl en de algemene openbaar vervoer website: www.9292ov.nl.

AUTO
Natuurlijk is Rotterdam Ahoy ook per auto te bereiken, vanaf Ring Rotterdam Zuid (A15). Klik hier voor een gedetailleerde routebeschrijving en meer informatie over parkeren naast en vlakbij Rotterdam Ahoy.

PARKEREN
Parkeertkaarten worden verkocht via Rotterdam Ahoy / Ticketmaster. Hier is de organisatie van het concert niet bij betrokken. Klik hier voor de parkeerkaarten-shop →

Tassenbeleid Rotterdam Ahoy

Het mee naar binnen nemen van grote voorwerpen zoals bijvoorbeeld koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden je daarom dan ook aan deze niet mee te brengen.

De organisatie en directie van Rotterdam Ahoy is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d.

official bag policy

Mogen paraplu's mee naar binnen?

Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen. Ook is er geen opslag mogelijk in Rotterdam Ahoy voor deze voorwerpen.

We raden iedereen aan om daarom geen paraplu’s te gebruiken als het op de avond van het concert regent.

Wat mag ik niet meenemen?

  • Eten en drinken
  • Drugs
  • Vuurwerk
  • Paraplu’s
  • Selfie-sticks
  • Muziekinstrumenten
  • Messen en ander soort wapens
  • Professionele videoapparatuur
  • Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens)
  • Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires)
  • Stoelen / bankjes / krukjes / klapstoeltjes
  • Huisdieren
  • Glas en blik
  • Lachgaspatronen

Gevonden voorwerpen

Neem voor vragen over gevonden voorwerpen contact op met Rotterdam Ahoy. Dat kan via hun website.

Geen alcohol onder de 18

Er zal streng worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 geen drank wordt geschonken. Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.

Wat is de minimumleeftijd voor dit concert?

Dit concert is voor alle leeftijden. We adviseren fans onder de 16 jaar te komen met een volwassen begeleider. Uiteindelijk is het aan de ouders/verzorgers om te bepalen of zij hun kinderen (met of zonder begeleiding) naar dit concert willen laten gaan.

Mag ik met een rollator plaatsnemen bij de staanplaatsen?

Het is mogelijk om met een rollator in de zaal te gaan staan, echter mag je met de rollator niet in de vluchtroute / voor vluchtdeuren staan. We vragen je daarom om de aanwijzingen van de Servicemedewerkers op locatie op te volgen.

Zijn huisdieren toegestaan in Rotterdam Ahoy?

Honden en overige huisdieren zijn niet toegestaan in Rotterdam Ahoy.

Rotterdam Ahoy maakt alleen een uitzondering voor speciaal getrainde honden die ter begeleiding worden gebruikt van mindervaliden, zoals blindengeleidehonden en Stichting Hulphond-honden. Overleg met Rotterdam Ahoy is hiervoor vereist. Rotterdam Ahoy raad aan om van te voren te bellen.

BTW-factuur

Er wordt alleen een BTW-factuur verstuurd bij B2B-transacties. Deze orders worden alleen per e-mail opgetekend: info@agentsafterall.nl

Alle transacties die via de Paylogic-ticketshop verlopen worden gezien als B2C-transacties.

Ik heb een vraag over tickets

Met vragen over tickets kun je terecht bij Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

Ik heb een vraag over mindervalidenkaarten

Stel je vraag aan de organisatie via klantenservice@agentsafterall.nl.

Iedereen met een mindervalidenticket kan naar binnen via een aparte ingang, en mag plaatsnemen op het rolstoelplatform in de zaal.

Zowel de mindervalide als de begeleider hebben ieder een mindervalidenticket nodig.

Ik heb een andere vraag

Als je het antwoord op jouw vraag niet terugvindt op deze website kun je contact met ons opnemen. Stuur hiervoor een email naar klantenservice@agentsafterall.nl.